.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آستارا امن‌ترین مرز کشور است

فرماندار آستارا گفت: آستارا تنها مرز زمینی گیلان به دنیای خارج بوده و امن‌ترین مرز کشور است.


به گزارش فارس، کیوان اسدپور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی‌سیاسی هنگ مرزی آستارا با اشاره به لزوم تقویت نیروهای مسلح به ویژه هنگ مرزی اظهار داشت: تشکیل بخش عقیدتی‌سیاسی در کنار ارگان‌های نظامی ابتکارامام راحل بود که با هدف تقویت ایمان نیروهای مسلح انجام شد.
وی افزود: قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه برخورداری از سلاح‌های نظامی به دست نیامده بلکه مرهون نیروهای مومن و اراده‌های آهنین آنهاست که لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.
این مسئول، توسل به اهل بیت (ع) و برخورداری از اخلاق و رفتار حسنه را از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و افزود: اخلاق نیکو علاوه بر اینکه موجب وسعت رزق و روزی انسان می‌شود نمونه‌ای از رفتار مسئولان کشور ایران اسلامی را به اتباع خارجی نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: مرزهای امن و آباد نشانه اقتدار و حاکمیت کشورهاست که مرزبانان کشور به بهترین نحو ممکن حافظ مرزهای کشور عزیزمان هستند.
اسدپور، شهرستان آستارا را به عنوان تنها مرز زمینی گیلان با دنیای خارج، یکی از امن‌ترین مرزهای کشور دانست و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری تمام مسئولان هنگ مرزی استان و شهرستان با عقیدتی‌سیاسی در آستارا، این امنیت و اقتدار هر روز تقویت شود.
وی روحانیت را سبب فخر و مباهات کشور عنوان کرد و با اشاره به نقش روحانیت در تقویت انس و الفت و اخلاق و معنویات در بین پرسنل، خواستار همکاری هر چه بیشتر فرماندهی و دیگر پرسنل هنگ مرزی آستارا با سرپرست جدید عقیدتی‌سیاسی هنگ مرزی این شهرستان شد.
امام جمعه موقت آستارا نیز در این مراسم بر لزوم اتخاذ رفتار و منش بزرگوارانه و اخلاق نیکو توسط مرزبانان تاکید کرد.
حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا افزود: مرزداران کشور به تبعیت از پیامبر اکرم (ص) باید چهار خصوصیت صدق در گفتار، شاکر بودن، حیا و اخلاق نیکو را داشته باشند.
وی تصریح کرد: رفتار و گفتار مرزبانان جمهوری اسلامی بهترین تبلیغ برای کشور است و مرزبانانی که این اوصاف را داشته باشند می‌توانند مصداق بارز اینگونه تبلیغ برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
امام جمعه موقت آستارا خواستار حفظ ارتباط سرپرست عقیدتی‌سیاسی هنگ مرزی آستارا با حوزه علمیه این شهرستان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.